اخبار رتبه بندی

نایب رئیس اتاق ایران در گفت وگو با “فرصت امروز” گفت:مرکز ملی رتبه بندی در فصل بهار افتتاح می شود…

مرکز ملی رتبه بندی در فصل بهار افتتاح می‌شود

 

 

بهبود محیط کسب‌و‌کار مهم‌ترین اولویت اتاق ایران در سال 95 است؛ موضوعی که بیشترین سهم از تمرکز اتاق را جلب کرده و به گفته نایب رئیس اتاق ایران تمامی کمیسیون‌های تخصصی اتاق سه تا پنج دغدغه اول خود را به این مسئله اختصاص داده‌اند. در آخرین نشست هیات نمایندگان در آخر سال گذشته، هیات رئیسه اتاق ایران اهداف و برنامه‌های این نهاد خصوصی در سال 95 را اعلام کرد و به تصویب اعضا رسید.

پدرام سلطانی در گفت‌وگویی با «فرصت امروز» از جزییات این برنامه‌ها در سال 95 گفته است؛ برنامه‌هایی که به گفته وی به شکلی تنظیم شده‌اند تا در هر پیشامدی بنگاه‌های بخش‌خصوصی را دررسیدن به اهداف‌شان حمایت کنند.

***

اتاق برنامه‌هایش را در سال 95 اعلام کرد و البته مشکلات و موانع ساختاری که به نظر می‌رسد کار این نهاد را کمی سخت کند. اولویت‌های اتاق در اجرا در کدام بخش‌هاست؟

ما طبیعتا بر مسیر برنامه‌ای که در زمان انتخابات ارائه کردیم حرکت می‌کنیم و سعی داریم در هر سال برشی از آن را اجرا کنیم و به نتیجه برسانیم. مبتنی بر این برنامه در چند بعد کارهایی را باید انجام دهیم. یک بعد بر می‌گردد به اقدامات راهبردی و ساختاری که در خود اتاق ایران باید انجام شود. در سال 95 مرکز ملی رتبه‌بندی را در اتاق ایران راه‌اندازی می‌کنیم. همه کارهای لازم برای این مرکز انجام شده و امسال افتتاح می‌شود. همین‌طور شروع به کار مرکز آماراطلاعات اقتصادی اتاق ایران را در برنامه داریم…. ادامه